מתי מומלץ לצרוך גיינר?

לא מעט מתאמנים בוחרים לצרוך גיינרים, לצורך עלייה במסת הגוף ובמשקל הגוף. הדבר מאפיין בעיקר מתאמנים בחדר הכושר, אך לא רק. אפילו אנשים שאינם מתאמנים בכלל, או עוסקים בשום צורה של פעילות גופנית, צורכים גיינרים על מנת לספק לגוף שלהם את כל רכיבי התזונה השונים. גיינר הוא למעשה אבקה המרכיבה רכיבים שונים אשר תורמים להגדלת מסת השריר ולעלייה במשקל. מדובר על תערובת של חלבונים ופחמימות, המועשרים בדרך כלל במינרלים וויטמינים שונים. הפחמימות באבקה מתחלקות לפחמימות מורכבות ולפחמימות פשוטות, על מנת לספק לגוף אנרגיה זמינה בצורה מידית, כמו גם אנרגיה לטווח הרחוק יותר (היות והפחמימות הפשוטות מתפרקות מהר, ואילו הפחמימות המורכבות מתפרקות לאט יותר).

לצרוך גיינר

מי בכלל זקוק לגיינר וכיצד כדאי לצרוך אותו?

מומלץ לצרוך גיינר מיד לאחר האימון, היות והוא מסוגל לספק לגוף גם את כמות החלבון הנחוצה לו לצורך בניית תאי השריר השונים. כמו כן, הוא מספק את כל האנרגיה הדרושה לצורך התאוששות מהירה יותר אחרי אימון. גיינרים מיועדים למעשה לכל מי שמעוניין להגדיל את מסת השריר שלו ולהעלות את משקל הגוף. לצורך כך, חשוב לשמור על מאזן קלורי חיובי, תוך כדי צריכת כמות החלבון המתאימה ביותר לצרכי הגוף. רוב האנשים מתקשים להקפיד על ארוחות מסודרות ומדודות של חלבון ופחמימות ביחסים מסוימים, ולכן מומלץ להם לצרוך גיינרים שיספקו להם את כל צרכי הגוף בצורה פשוטה ומהירה יותר. הדבר נכון במיוחד לכל מי שעוסק בספורט, אך גם לאנשים ש"שוכחים לאכול", עסוקים מידי או פשוט מתקשים לעלות במשקל. באופן כללי, מומלץ לצרוך גיינרים לפחות פעם אחת ביום, בשעה קבועה. מומלץ לבחור בשעות הבוקר, או לחילופין בלילה לפני השינה. חשוב לצרוך אותו שעה לפני או אחרי האוכל, כדי להבטיח ספיגה מקסימלית. מי שמתאמן, צריך לצרוך כמות נוספת של האבקה, מיד בסיום האימון.

לסיכום, כל מי שמעוניין להגדיל את מסת השריר שלו, להעלות במסת הגוף ולהבטיח לעצמו אימונים עצימים יותר עם זמן התאוששות קצר יותר – צריך להתחיל לצרוך גיינר. האבקה מכילה את כל רכיבי התזונה אשר יבטיחו לכם גוף חזק ובריא יותר.

 

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.