מקרר תצוגה – הרבה יותר מסתם מקרר

כשאנחנו נכנסים לסופרמרקט, מעדנייה, חנות מזון או כל מקום אחר בו אנחנו מצפים למצוא מקררי תצוגה בחלל החנות, הנחת היסוד שלנו, היא שהמקרר משמש אך ורק לאחסון מוצרי מזון מסוגים שונים, בין אם זה מוצרים בשריים, חלביים או כל מוצר אחר.

אומנם המקררים בתצוגה אכן מיועדים לאחסון מוצרי מזון מסוגים שונים, אך כשבעל החנות בחר באותם מקררים, כשהוא החליט לקנות אותם, הוא לא עשה זאת רק על בסיס זה שהמקרר מאפשר לו לאחסן מוצרים כאלה ואחרים. הוא חשב כמה צעדים קדימה או יותר נכון, הוא הסתכל על התמונה הרחבה. במילים אחרות, הוא חשב לעצמו איך המקרר יכול לעמוד בחנות ולמשוך לקוחות לקנות מוצרים שונים.

בסופו של דבר, מקרר תצוגה כמו כל אמצעי שמיועד להצגת פריטים בחנות לצורכי מכירה מיועד בשביל למשוך לקוחות, לגרום להם לרצות לקנות מוצר כזה או אחר, להקל עליהם בתהליך כמה שיותר.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מקרר כזה או אחר, חשוב לומר, אנחנו לא מחויבים לבחור סוג אחד של מקרר. כמעט בכל מקום, נוכל למצוא שורה ארוכה של מקררים מסוגים שונים.

איך בוחרים את המקרר הנכון עבורנו

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה גודל המקרר, כמה פריטים הוא יכול לאכלס בצורה נוחה ועד כמה נוח יהיה לנו וכן ללקוחות שלנו להשתמש בו. מן הסתם, אנחנו נבחן את היחס בין גודל המקרר לשטח של המקום בו אנחנו רוצים להעמיד אותו.

שנית, אנחנו נשאל את עצמנו עד כמה הוא אפקטיבי, עד כמה הוא יעיל. בין אם זה בהקשר של אחסון, בין אם זה בהקשר של שימוש, אך גם בהקשר של ניקיון, צריכת חשמל, ואלמנטים אחרים שיכולים להשפיע על התפקוד שלו ועל האופן בו נרצה ונוכל להשתמש בו.

שלישית, מאחר והמקרר אמור להיות מוצב בתוך חלל מסוים, אנחנו נשאל את עצמנו עד כמה הוא מתאים לחלל שלנו מבחינת עיצוב. אנחנו נרצה להציב אותו במקום שיהיה נוח להגיע אליו, ובמקום שלא יפריע בתנועה, במרחב, וכן שלא יהרוס את העיצוב של המקום.

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.