מועדון לקוחות יתרונות ללקוחות ולעסקים כאחד

האם כדאי להקים מועדון לקוחות או להצטרף כעסק לאחד ממועדוני הלקוחות הרבים שמשווקים מבצעים והטבות ללקוחות? כניסה למועדוני לקוחות והקמת מועדון לקוחות צריכה להיעשות בדרך כלל על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום שיכולים לכוון כל בעל עסק למועדון הלקוחות המתאים, תוך שהם מסייעים לבנות מועדון לקוחות מתאים.

אבל מדוע הצטרפות למועדון לקוחות מעניקה יתרונות גם לבעלי העסק וגם ללקוחות? כל התשובות בהמשך.

מועדון לקוחות יתרונות

לפני הכל – מהו מועדון לקוחות?

מועדוני לקוחות הפכו לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתהליכי שיווק של עסק. מועדונים מסוג זה רושמים לקוחות כחברים במועדון לקוחות של רשתות שיווק, חנויות, חברות ושלל עסקים, תוך שמועדון לקוחות יכול להיות כזה שממוקד בקבוצת עובדים, ארגונים, ואף מוסדות שונים.

כיום ישנם מגוון מועדוני לקוחות גדולים שכוללים בהם קבוצות עובדים שנהנים מהטבות שונות, בעוד שישנם אנשים שיכולים להצטרך למגוון מועדוני לקוחות ולהפוך לחלק ממועדון לקוחות של כל רשת חנות או חברה וזאת על ידי הרשמה וקבלה של כרטיס מועדון עם הטבות.

אז מהן היתרונות של מועדוני לקוחות?

מועדוני אלה טומנים בחובם יתרונות רבים גם ללקוחות וגם לעסקים שפתחו או הצטרפו למועדוני הלקוחות בארץ ובעולם. היתרונות ללקוחות המצטרפים הם בעיקר קבלת הנחות על רכישות, קבלת הטבות, מבצעים, הודעה על השקות ומכירות מיוחדות, תוך עדכון לגבי אירועים מיוחדים וקבל מתנות.

המועדונים לעומת זאת זוכים לשיתופים פעולה מעסקים וחברות שרוצים להיות חלק מהם ובכך להגדיל מכירות בעוד שקמעונאים עצמאיים נהנים ממועדון לקוחות בכך שהם הופכים את הלקוחות שלהם ללקוחות חוזרים ומרוצים.

כיצד מקימים מועדון לקוחות?

על מנת להקים מועדון לקוחות טבו שינוהל בצורה מקצועית ויגדיל חשיפה והכנסות: רצו לשכור חברה טובה המתמקצעת בהקמת מועדוני לקוחות.

חברות מסוג זה יעזרו לכם גם להיכנס למועדוני הלקוחות הגדולים וגם להקים מועדון לקוחות משלכם על ידי הקניית מגוון שירותים ביניהם: פרסום העסק ומועדון הלקוחות בצורה טובה,  הפעלת המועדונים ושיווקם, ייעוץ, דיוור נכון ומקורי אל קהל היעד ומתן כלל השירותים שזקוקים להם בעלי מסעדו ורשתות שרוצים ליהנות מחשיפה גדולה יותר אל קהל היעד, תוך הגדלת ההכנסות.

 

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.